Skrivlusten

Social mötesplats för diskussioner och umgänge. Välkommen in i gemenskapen!

HemPortalKalenderVanliga frågorSökBli medlemLogga in

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
Dela | 

Sexgalna karlar på nätet

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
Andreas

Antal inlägg : 2586
Poäng : 5821
Registreringsdatum : 12-12-15
Ålder : 49

InläggRubrik: Sexgalna karlar på nätet    mån 27 nov 2017, 21:44

Har man fyra döttrar, kvinnliga vänner och systrar etc, så kan man inte låta bli att fundera över det manliga släktet från och till. Ja just det. Det släktet jag tillhör. Hur tänker män egentligen?
Det borde jag veta. Men då jag inte tillhör den gruppen män som skriver runt till okända kvinnor på nätet och undrar om de vill knulla och för säkerhets skull skickar jag också en dickpic, ja, så jag höjer chansen att de blir kåta på mig... ja, då vet jag inte hur alla män tänker.

För det har ofta hänt att tjejkompisar, syskonen och döttrarna berättat om sina upplevelser med dessa män på nätet. De verkar vara många. Väldigt många. Ska sanningen fram så verkar det rent ut sagt krylla av dem. Karlar som har svårt att bemästra grottmannen i sig. Så de slänger iväg vänförfrågningar på Facebook och direkt efter att vänförförfrågan accepterats av den kvinnliga mottagaren, så börjar sexmeddelanden välla in.

"Ööh, vad du fin... är du sugen på något hårt? Höhöhö.." "Vad gillar du att få den skönast, i röven eller i musen?" "Är du rakad?" "Gillar du att bli slickad och suga kuk?" "Orkar du knulla en hel helg? Höhöhö" Etc etc.

Alltså seriöst gubbar/killar som håller på så här.... Har ni döttrar? En fru eller sambo? Har ni en mamma? En mormor, en farmor, moster, faster etc som ni håller av? Skulle ni uppskatta om vilt främmande män skickade dylika meddelanden till dem? Nä, tror inte det va. Förresten jag tror inte det. Jag VET. För jag blir bara förbannad varje gång det drabbar mina kvinnliga nära och kära. Så du.... tänk med det stora huvudet och det lilla huvudet ser du till så att det håller käften. Tack på förhand!
Till överst på sidan Gå ner
http://smadjursbloggen.wordpress.com/

Sexgalna karlar på nätet
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan svara på inlägg i det här forumet
Skrivlusten :: Allmänt :: Allmänt forum-
Skapa nytt ämne   Svara på ämnetHoppa till: