Skrivlusten

Social mötesplats för diskussioner och umgänge. Välkommen in i gemenskapen!

HemPortalKalenderVanliga frågorSökBli medlemLogga in

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
Dela | 

Om vi inte får/är kritiska

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Om vi inte får/är kritiska   sön 06 mar 2016, 12:41

så kommer detta snart vara framtiden för oss kvinnor.

http://www.sydsvenskan.se/sverige/svartvit-hedersdebatt-kan-drabba-de-utsatta/

"Hon började klä sig i ett slags heltäckande dräkt som döljer kroppens former, och hon knöt en sjal under hakan. Hon slutade träffa killkompisar och gick inte längre ut på kvällen eftersom hennes pappa sa ifrån om det. Ett tag gick hon till gymmet i smyg, men hon blev så orolig för att någon skulle skvallra för föräldrarna att hon slutade.
– Det var andra kvinnor från Afghanistan som sa saker till min mamma: Jag har sett din flicka med killar! Varför har din flicka inte sjal? Varför har hon byxor? Jag hörde sådana frågor hundra gånger. Jag blev så trött och arg och besviken. Jag är ju inte allas barn!!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Om vi inte får/är kritiska   ons 09 mar 2016, 01:35

Islam och kristendom är helt enkelt bara inte kompatibla med varandra. Kristna och muslimer kan aldrig komma att kunna leva sida vid sida i samförstånd och acceptans för respektive religioner.

Jag undrar för övrigt vart våra feministiska gaphalsar gömmer sig i kvinnofrågor som denna ovanför länkad? Inte glömde dom väl bort sina utländska medsystrar? Nej dom gjorde inte det. Dom fick bara en våldsamt akut beröringsskräck med SD och satsade all energi på att lägga fokus på genusdagis.
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Om vi inte får/är kritiska   ons 09 mar 2016, 16:55

Kan inte annat än hålla med dig. "Islam och kristendom är helt enkelt bara inte kompatibla med varandra. Kristna och muslimer kan aldrig komma att kunna leva sida vid sida i samförstånd och acceptans för respektive religioner"

För när/om det skulle bli krig i Sverige eller de radikala ställer till angrepp mot Svenskar (oavsett religion) så lovar jag dig att de inte kommer försvara sina ICKE-muslimer.. utan de kommer ställa sig på den sidan som låter de leva.

Håller fö. med dig i resten du skriver också..
Klockrent.
Kevin

Antal inlägg : 332
Poäng : 586
Registreringsdatum : 13-12-24
Ålder : 39

InläggRubrik: Sv: Om vi inte får/är kritiska   sön 13 mar 2016, 16:21

Micke skrev:
Islam och kristendom är helt enkelt bara inte kompatibla med varandra. Kristna och muslimer kan aldrig komma att kunna leva sida vid sida i samförstånd och acceptans för respektive religioner.

Jag undrar för övrigt vart våra feministiska gaphalsar gömmer sig i kvinnofrågor som denna ovanför länkad? Inte glömde dom väl bort sina utländska medsystrar? Nej dom gjorde inte det. Dom fick bara en våldsamt akut beröringsskräck med SD och satsade all energi på att lägga fokus på genusdagis.

Jag instämmer till 100% i det du skriver Micke! Sverige behöver många fler feminister som vågar stå upp och kämpa för alla kvinnor oberoende av kvinnornas nationalitet och religion.
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Om vi inte får/är kritiska   

Om vi inte får/är kritiska
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Startar inte vet inte varför något med insprut elr tändning
» Skottsäkra pinton vill inte längre starta. ideér?
» bmw 325 turbo -89 går inte på alla cylindrar
» Sierran startar inte!
» BMW e36 318i M40B18 -91 - Går inte på alla cylindrar?!

Behörigheter i detta forum:Du kan svara på inlägg i det här forumet
Skrivlusten :: Allmänt :: Invandring och integration-
Skapa nytt ämne   Svara på ämnetHoppa till: