Skrivlusten

Social mötesplats för diskussioner och umgänge. Välkommen in i gemenskapen!

HemPortalKalenderVanliga frågorSökBli medlemLogga in

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
Dela | 

Sverige perfekt land att islamiseras säger ex-muslim

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
Kevin

Antal inlägg : 332
Poäng : 586
Registreringsdatum : 13-12-24
Ålder : 39

InläggRubrik: Sverige perfekt land att islamiseras säger ex-muslim   lör 20 feb 2016, 01:23

I mitt medlemskaps begynnelse skrev jag ett inlägg om att det dröjer inte länge förrän Sverige har islamiserats. Ett antal skribenter skrattade åt mig och snudd på dumförklarade mig. Men ska sanningen fram så blir vi fler och fler som ser vad som kommer hända om ett okänt antal år framåt i tiden - Sveriges största religion är Islam.

"Från besök i några förorter runt Göteborg då hon dolt sig bakom niqab så att bara hennes ögon syns har hon för en utländsk tevestation dokumenterat hur sharialagar används där, särskilt för att säga till flickor att de inte klär sig rätt.

– Sverige har små mini-kalifat där män går runt och påminner vad Koranen säger om slöjor och ser till att kvinnor och män sitter på varsin sida på kaféerna, om nu kvinnorna skulle våga sig dit. Samma sak i badhusen

Att några av Sveriges så kallade utanförskapsområden verkligen har ett slags ”shariapoliser” har även noterats av socialdemokraten och muslimen Nalin Pekgul i flera artiklar (DN 2009, DN 2013, Aftonbladet 2013).

– Var är de svenska feministerna? När en kristen kvinna i Sudan, Meriam Ibrahim, dödshotades för att hon skulle ha avvikit från islam förra året [Samtiden] kontaktade jag Feministiskt Initiativ, men de vågade inte göra något. De var rädda att bli utpekade som rasister. För mig är de ”fejkfeminister”.
– Vad som håller på att hända nu i Sverige är att mänskliga rättigheter inte ska gälla alla i landet. Muslimer, särskilt kvinnor under islam, ska leva under andra lagar.

Enligt Mona Walter är denna uppdelning i parallella samhällen och tolerans för sharialager något som drar till sig muslimska familjer från andra europeiska länder.
– Sverige är bästa landet för att islamiseras för här blir islam inte ifrågasatt. Muslimer kan komma hit och undertrycka sina kvinnor utan att den islamvänliga svenska regeringen reagerar.

https://samtiden.nu/9020/sverige-perfekt-land-att-islamiseras-sager-ex-muslim/
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Sverige perfekt land att islamiseras säger ex-muslim   lör 20 feb 2016, 11:04

Vill hälsa från KaoZiel, som var en av de som skratta åt dig, han är inte längre medlem här.. men vad han säger är att efter att ha sett den utveckling som hänt i samhället de senaste 2 åren, så ser han med helt andra ögon på det som du skrivit innan, och ber om ursäkt, han hade fel.
Idag skrattar han inte åt dig.
Andreas

Antal inlägg : 2583
Poäng : 5816
Registreringsdatum : 12-12-15
Ålder : 49

InläggRubrik: Sv: Sverige perfekt land att islamiseras säger ex-muslim   mån 22 feb 2016, 00:01

Jag skrattade aldrig åt dig Kevin, men trots det faktum att antalet muslimer ökar mer och mer i Sverige, har jag svårt att tro på att majoriteten svenska invånare om några år är muslimer. Jag vill iaf inte tro det.
http://smadjursbloggen.wordpress.com/
Kevin

InläggRubrik: Sv: Sverige perfekt land att islamiseras säger ex-muslim   mån 22 feb 2016, 00:21

Anneli skrev:
Vill hälsa från KaoZiel, som var en av de som skratta åt dig, han är inte längre medlem här.. men vad han säger är att efter att ha sett den utveckling som hänt i samhället de senaste 2 åren, så ser han med helt andra ögon på det som du skrivit innan, och ber om ursäkt, han hade fel.
Idag skrattar han inte åt dig.

Jag godtar ursäkten. Jag är inte långsint. Smile
Kevin

InläggRubrik: Sv: Sverige perfekt land att islamiseras säger ex-muslim   mån 22 feb 2016, 00:30

Andreas skrev:
Jag skrattade aldrig åt dig Kevin, men trots det faktum att antalet muslimer ökar mer och mer i Sverige, har jag svårt att tro på att majoriteten svenska invånare om några år är muslimer. Jag vill iaf inte tro det.

Jag föddes i Malmö och fram till för 2½ år sedan bodde jag och min familj där. Så mycket kan jag säga dig att det Malmö jag föddes i och det Malmö som är år 2016, är inte det Malmö jag föddes i. Bättre fly staden än illa fäkta. Du som säger att du också bor i Skåne Län, besöker du Malmö någon gång? Jag undrar i så fall om du har några tankar kring utvecklingen i staden? Vad säger att det som idag händer där, inte händer i lilla "Byhåla" om ytterligare några år?
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Sverige perfekt land att islamiseras säger ex-muslim   fre 26 feb 2016, 23:59

Nu är det så att de behöver bara föda fler barn än svensken gör för att *överbefolka* såg en statistik nån stans att svensken föder inte ens 2 barn per 2 vuxna idag, medans Muslimerna föder minst 4 men medel på muslimsk familj är 8 barn på 2 vuxna, så med den statistiken så minskar vi antalet Svenskar medans de ökar i antalet.

Då är inte de svenska kvinnor som blir med barn med en muslim inräknad.. som tvingas till att konvertera till deras religion för att barnet skall leva enligt deras religiösa övertygelse.

Lägg sen till utvecklingen som händer i Malmö till det.. + att de i dag har 55 NO GO zoner runt om i Sverige.. där Polisen inte åker med en patrull utan minst 2, men helst 3.. o de får bistås ambulansen som skall rädda liv..De får följa med brandbilarna för att annars kan de inte släcka bränder...

Det och mycket mer..
Man behöver bara söka på Islam i Sverige på You tube.. så ser man
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Sverige perfekt land att islamiseras säger ex-muslim   

Sverige perfekt land att islamiseras säger ex-muslim
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Dragracing Åland 4/9
» Hvordan er importreglene i sverige mtp. biler
» Fri fart i Sverige!
» F: en kille från åland me sin 750hk bmw e30=)
» Mega squirt i sverige

Behörigheter i detta forum:Du kan svara på inlägg i det här forumet
Skrivlusten :: Allmänt :: Invandring och integration-
Skapa nytt ämne   Svara på ämnetHoppa till: