Skrivlusten

Social mötesplats för diskussioner och umgänge. Välkommen in i gemenskapen!

HemPortalKalenderVanliga frågorSökBli medlemLogga in

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
Dela | 

Vem ringde?

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Vem ringde?    tor 05 jun 2014, 17:58

Vemringde.se visar tusentals telefonnummer som ringer oönskade samtal. Nya nummer rapporteras varje dag.

På Vemringde.se lägger du själv in nummer från telefonförsäljare som inte finns med på till exempel Eniro eller Hitta.se. Tillsammans skapar du, besökaren, en katalog över nummer som annars inte går att hitta information om. Du kan till och med hjälpa andra från att drabbas av bluffbolag eller bedrägerier!

Berätta om ett säljsamtal!
Så här lägger du in ett telefonnummer på Vemringde.se
Börja med att skriva in numret som ringde i sökrutan, tryck på Sök; sen kan du lägga in ditt samtal och skriva en kommentar.

http://vemringde.se/
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Vem ringde?    lör 07 jun 2014, 20:59

Bäst att nixa envetna telefonförsäljare. Det gjorde jag och blev av med eländet. Möjligheter att nixa mobilnummer finns med nu för tiden. Very Happy
Gunnar

Antal inlägg : 1576
Poäng : 2701
Registreringsdatum : 13-01-13

InläggRubrik: Sv: Vem ringde?    tis 15 jul 2014, 08:20

Håller med dig Micke. Jag har nix och har sluppit många envetna samtal. Visst slinker det igenom en och annan undersökning men då säger man bara stopp själv.

Innan nix som jag använt i minst 10 år ringde telefonen i tid och otid.

Tacksam för Nix.
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Vem ringde?    tis 15 jul 2014, 13:55

Gunnar skrev:
Håller med dig Micke. Jag har nix och har sluppit många envetna samtal. Visst slinker det igenom en och annan undersökning men då säger man bara stopp själv.

Innan nix som jag använt i minst 10 år ringde telefonen i tid och otid.

Tacksam för Nix.

Visst är Nix-registret bra. Jag hade samma problem som du innan. Försäljare av allsköns slag ringde och ville kränga allt från sockor och kalsonger till el, telefon och internetabonnemang. Nej tack sa jag. Behöver jag köpa nya kallingar, sockor eller vill ha ett annat abonnemang, skaffar jag det skälv och för det behöver inte ni envetna försäljare ringa upp mig. Och så la jag på luren.
Andreas

Antal inlägg : 2586
Poäng : 5821
Registreringsdatum : 12-12-15
Ålder : 49

InläggRubrik: Sv: Vem ringde?    tis 15 jul 2014, 20:57

Exakt så Micke. Det man vill ha kan man köpa utan att ett antal telefonförsäljare ringer så telefonen glöder.
http://smadjursbloggen.wordpress.com/
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Vem ringde?    sön 20 jul 2014, 14:15

Micke skrev:
Bäst att nixa envetna telefonförsäljare. Det gjorde jag och blev av med eländet. Möjligheter att nixa mobilnummer finns med nu för tiden. Very Happy

Instämmer Micke. Men så händer det ibland att en eller några stycken försäljarsamtal slinker igenom och då om man vill, kan man se vem som ringde om man inte hinner ta telefonen. Wink
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Vem ringde?    

Vem ringde?
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan svara på inlägg i det här forumet
Skrivlusten :: Allmänt :: Tipshörnan-
Skapa nytt ämne   Svara på ämnetHoppa till: